VALİ ÖZKAN KERBALA ŞEHİTLERİNİ RAHMETLE ANDI

Yozgat Valisi Mehmet Ali Özkan, Muharrem Ayı dolayısıyla yayımladığı mesajda, Kerbela şehitlerini rahmet ve minnetle andı.
Vali Özkan, Muharrem Ayı'nın 10. gününde meydana gelen ve İslam âlemini derinden yaralayan Kerbela hadisesinin, mezhep ve meşrep farkı gözetmeksizin tüm Müslümanların yüreğinde silinmez izler bıraktığını belirtti.
Hz. Peygamber'in sevgili torunu Hz. Hüseyin ile Ehl-i Beyt'ten birçok masumun acımasızca şehit edilmesinin İslam dünyasının kalbinde derin bir yara açtığını ifade eden Özkan, bu acının asırlardır ilk günkü tazeliğini koruduğunu vurguladı.
Birlik ve beraberliğin önemine dikkat çeken Vali Özkan, “Birliğimizin ve beraberliğimizin daha da arttığı bu günlerde gözlerimiz daima doğruluğa ve kardeşliğe baksın; yüreğimiz sevgi, saygı ve hoşgörüyle çarpsın” ifadelerini kullandı.
Muharrem Ayı'nın tüm İslam âlemi için hayırlara vesile olmasını dileyen Özkan, mesajının sonunda Kerbela şehitlerini rahmet ve minnetle yad ederek, benzer acıların bir daha yaşanmaması temennisinde bulundu.








