SAĞLIKLI YAŞAM GURUBUNDAN KORONAVİRÜS FARKINDALIK ETKİNLİĞİ

SAĞLIKLI YAŞAM GURUBUNDAN KORONAVİRÜS FARKINDALIK ETKİNLİĞİ

Tüm dünyada  olduğu gibi, ülkemizi de etkisi altına alan korona virüsle mücadele kapsamında,   salgının tamamıyla geçmediği konusunda bilinç ve farkındalık oluşturmak amacıyla Yozgat’ta valilikçe  “ Sağlıklı Yaşam Gönüllüleri” adıyla sivil toplum kuruluşları temsilcilerinden oluşturulan bir gönüllü çalışma grubu kent içerisinde dolaşarak vatandaşlara maske,sosyal mesafe ve hijyen konularında hatırlatmalarda bulunuyorlar.

Yozgat Valiliği bünyesinde İl Sivil Toplumla ilişkiler müdürü Hakkı Yurtlu’nun koordinasyonunda oluşturulan “Sağlıklı Yaşam Gönüllüleri “ gurubunun etkinliklerini  2 hafta boyunca sürdürecekleri öğrenildi. Valiliği temsilen gurubun Koordinatörlüğünü sürdüren Hakkı Yurtlu sağlıklı yaşam gönüllülerinin yrüttüğü çalışmalar hakkında şu bilgileri verdi :

“Bu çalışma grubumuz  sosyal ziyaretler, uyarıcı ve hatırlatıcı mahiyetteki bilgilendirme faaliyetleriyle, ayrıca görsel ve yazılı medya üzerinde dijital sosyal paylaşım plaftormlarındaki paylaşımlarla, vatandaşlarımızın  koronavirüs konusunda duyarlılığının artırılmasını  sağlamaya çalışmaktadır.

İlimiz merkezinde, işyeri, sosyal tesis  ve açık ortamlarda yapılacak çalışmalar kapsamında, vatandaşlara maske ve broşür dağıtımının yanı sıra maske, sosyal mesafe ve hijyen kurallarına uyum konusunda hatırlatma ve bilgilendirilme yapılarak, farkındalık oluşturulacaktır.

Yozgat sağlıklı yaşam gönüllüleri gurubunda Sinema Okur Yazarları Derneği ,Yozgat Gazeteciler Cemiyeti , İlhan Özbay  2020 Gençlik ve  Spor Kulübü derneği,Yozgat Diyabet Derneği, Yaşanılabilir Çevre derneği,Yozgat Uyuşturucuyla Mücadele derneği ve Motor  Sporları kulübü temsilcileri yer almaktadır. Gurubun ilk  gün kentin en işlek caddelerinde yaptığı farkındalık çalışmaları ilgiyle karşılanmıştır.”

04/06/2020 19:55
Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
hava durumu
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ