YOZGAT ŞEHİR VE TIP FAKÜLTESİ HASTANELERİ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ?
YOZGAT ŞEHİR VE TIP FAKÜLTESİ HASTANELERİ HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? // GELEN MESAJLAR
MURAT ŞAHİNGÖZ
24.06.2020 09:30:18

yozgat şehir hastahanesinde çocuk alerji kliniği olmadığından her ay Ankara'ya gidip geliyorum maddi açıdan zor oluyor. yozgat şehir hastahanesi yapıldığında ankaraya kayseriye sevkler olmayacaktı.diye sözler verilmedimi?.

M Mustafa Tuncel
15.06.2020 12:10:51

Tıp Fakütesi hastanesinde 20 günlük bebeği ameliyat oldu harika bir ilerleme sağlıkta dünyada bir numarayız helal olsun Yozgat tıp fakültesine

selma
31.05.2020 20:02:53

korona sürecnde gördük ki; şehir hastanesinin hizmet kalitesinin daha iyi olduğunu anlamış bulunuyoruz..

Gazi GÜZEL
06.05.2020 06:13:29

Yozgat Şehir Hastanesi ve Bozok Araştırma Hastanesi Covid 19 salgını sürecinde şehirde iki hastane olmasının avantajını kullandı. Yozgat Şehir hastanesi bu süreçte pandemi hastalarına hizmetine sunuldu. Araştırma hastanesi ise normal hasta muayene ve tedavi sürecini devam etti. Her iki hastanenin olması Yozgat halkını rahatlattı diyebilirim. Tedavi anlamında karşılaştırma yapıldığında ise her ikisininde birbirini tamamladığını düşünüyorum. Bu haliyle Yozgatta birde özel hastane ihtiyacının görüldüğü kanaatindeyim. Bir şekilde bu salgın süresinde Bozok Araştırma Hastanesinde bulunduk. Halen gidip geliyoruz. Bizim gitmiş olduğunuz yer Doğum Servisi kızım tedavi görüyor. (F.Z.I) Bu anlamda Doğum servisinde görev yapan görevlilere gerçekten hemşiresinden doktorlarına kadar özellikle Hocalarımıza Dr. Hüseyin KARAKAYA Beye çok teşekkür ediyorum. İşleriyle ilgileniyorlar. işlerini yapıyorlar. İlgililer ve Alakalılar. Rabbin tüm sağlık çalışanlarına ve Doktorlarına kolaylıklar versin. Halen covid 19 salgını devam etmekteyken Şehir hastanesi salgınla mücadele etmeye ve Yozgat Bozok Eğitim ve Araştırma Hastanesi de diğer hastalarla tedavi ve poliklinik hizmetleri vermeye devam ediyor. Alkışlıyorum.

Mehmet
27.04.2020 21:41:40

Araştırma Hastanesi teknolojik olarak çok iyi sistemlerini çok beğeniyorum internetten randevu, sıramatik, sms sistemi on numara olmuş tek eksiği çevrede işyeri ve eczane olmaması bunları da yaparlarsa sorunsuz olur

selim
25.04.2020 22:33:57

şu korana işi bitse de hastaneler eski haline dönse bizim için ne iyi olur....

İlhan
17.03.2020 08:38:05

Hastane başhekimimiz İbriham beye hizmetleri için teşekkür ederken bundan sonraki görevinde de başarılar dileriz.

hasan
03.03.2020 16:25:59

yaşlı ,hamile ve sağlık durumu iyi olmayan hastaların dolmuş durağından alınıp hastanenin hizmet aracıyla hastaneye kadar getirilip götürülmesi güzel bir hizmet .Bunu düşünen ve uygulayan hastane yöneticilerine teşekkür ederiz.

Hüseyin Gazi
18.01.2020 01:25:35

Şehir hastanesine LPG li araçlar için ayrı bir otopark kurulsun.Kapalı garaja alınmadığı için lpg araç sahipleri olarak bizlerperişah oluyoruz.Başhekim beyih dikkatine..

Melis