SEÇMENLERİNDEN YOZGAT BELEDİYE BAŞKANINA
SEÇMENLERİNDEN YOZGAT BELEDİYE BAŞKANINA // GELEN MESAJLAR
ABDULLAH
01.07.2020 15:50:44

Daha öncede dönemde sizin döneminizin başında da Yozgatın en önemli ihtiyacının yozgata 14 katlı binaya su sıkabilecek bir itfayiya aracının alınması gerektiği söylendi. Ama malasef bu zamana kadar bu işi kimse önemsemedi son yangından ders alarak bu işin bir an önce çözülmesi için gereğinin yapılmasını arz ederim.

Ali Osman
23.06.2020 06:01:33

Sayın Başkan dün yağan doludan dolayı şehrimizde su basmaları oldu bunu önlemek için benim acizane önerim üstü kapanan eski özün belli aralıklarla belli büyüklüklerde suyun akacağı yerler açılsa sular ordan öze aksa bu kadar şehrimizde sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Ben eski sıra söğütlerde ve terminalin karşısındaki köprünün orda bu deliklerin olduğunu hatırlıyorum.Bundan sonra iklimler değişti yılda 2 kez bu afet olacak bu özden başka suyun gideceği başka yer yok bu fikrim değerlendirilmeli diye düşünüyorum.

Kadir
16.06.2020 20:49:47

Hasan dağ kardeşim. Kazım beyin dili yok mu ?ya da onun vekili misin? Kazım arslanla nasıl alakası yok. Millet sosyal medyada veryansın etti. Belediyede düşük maaşla zengin olanlar var diye. Kazım arslan hangi olayı soruşturdu? Alakası olup olmadığı yakında çıkar fazla şey söylemeye de gerek yok aslında. Celal Başkan helal sana.Takke düştü kel göründü.

hasan dağ
14.06.2020 17:50:12

Burda Kazım arslanı suçlayanlar şunları bilsinler. Çalışanların birazı yusuf başer birazı da akp il teşkilatında olanlardır. bir iki tanesi kazım arslan döneminde işe başlayanlar zaten onlar dışarıda çıktı içeride yatanlarla kazım arslanın hiç bir alakası yok bilip bilmeden atlamayın

Emre uslu
12.06.2020 00:23:10

Allah’ın adaleti şaşmaz, mersedescilerden ağlarken audiciler gülecekmi ?

DEVLET
11.06.2020 07:13:01

Devlet bazen ölü taklidi yapar zannedersin ki devlet çöktü. Şımardıkça şımarırsın, sonra üzerine bir ağırlık çöker. Yazılanlar çizilenler, bulunamaz sananlar bir gün ansızın anlarlar.

Salih Aydoğdu
09.06.2020 19:03:45

Helal olsun başkanım size. Geçmiş dönemdeki yolsuzluğu ortaya çıkardınız. Emanete sahip çıktınız. Dürüstlük diye ortada gezenler nerede. HAKKIM OYUM HELAL OLSUN.

Soner
09.06.2020 06:52:04

Başkan bey kendinizi uyanık sanmayın lütfen millette dedikodu yaptırmayın mertçe çıkıp yolsuzluk rakamını açıklayın... ..

Fadime
09.06.2020 06:45:41

ya sayın başkan sizi yönlendirenler Yozgat halkını zerre tanımıyor ucuz siyaset dönemi bu şehir de bitti...reklamlara ara verin artık...Şunu belirtiyim size oy veren olarak yazıyorum siz ve ekibiniz belediyecilik anlamında çok sırıtıyorsunuz .... geldiniz günden itiberen sizi takip ediyorum basit basit işler oturuyonuz anca birde söyleyin o çakma müdürlerinize gelene geçene aldığı göstermelik benzin fişlerini göstermesinler devlet aracini kendi özel işlerine kullanmasınlar ayıp...

KEREM HEPŞEN
04.06.2020 19:01:15

Celal Başkan. Senden önceki dönemin ne kadar borç bıraktığını açıklarsan seviniriz. Yusuf Başer belediyeyi batırdı diye 2 yıl borazanla gezen zihniyet ne kadar borç yapmış bilmek istiyoruz.

Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
hava durumu
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ