SEÇMENLERİNDEN YOZGAT BELEDİYE BAŞKANINA
SEÇMENLERİNDEN YOZGAT BELEDİYE BAŞKANINA // GELEN MESAJLAR
Murat Uluç
30.04.2021 20:11:02

Sayın Celal bey bu seneye kadar borcumuzu hiç aksatmadan ödeyebildik, sorgundada mülküm var ordada sorun olmuştu geçen yıllarda ama bu kadar uzun sürmedi, ne sitenizden, ne herhangi bir bankadan nede bu pandemi döneminde belediyeye gelip ödeme yapamadım, sistemde sorun var deyip saatlerce bekletmek ve üstüne üstlük bir muhatap bulamamak cabası… bu devirde millet aya çıkmaya çalışıyor hatırlatayım istedim, hiçmi bu işi yapabilecek kapasitede personeliniz yok? hizmetleriniz için teşekkürler…

Yozgatlı Vatandaş
21.04.2021 11:51:45

Saygıdeğer belediye Başkanım Celal Köse. Hizmetlerinizden memnunuz. İşiniz rasgelsin. Ancak son 3 aydır su faturalarını ödemekte çok büyük zorluklar çekiyoruz. Üstüne üstlük pandemi döneminde daha da zor oluyor. Belediyenin internet sitesinden (e-Ödeme) ödeme yapıyorduk çalışmıyor, Valilikten ödüyorduk çalışmıyor, Matiklerden ödüyorduk çalışmıyor, Bankalar tahsilat yapmıyor, otomatik ödeme çalışmıyor. İllaki belediyeye gelip saatlerce kuyrukta bekleyip ödemek lazım. Tabi kuyruk belediyenin dışına taşıyor. Hatırlatayım istedim. Baki selam

Berat
16.04.2021 05:28:02

Sayın Belediye Başkanım öğrenci otobüs fiyatları bir günde %21 artarak 2.25 TL'ye yükseldi. Öğrenciler olarak otobüs fiyatlarına düzenleme getirilmesini talep ediyoruz.

yusuf
12.03.2021 16:12:04

sayın köse şehrimizin yeşil alan görüntüsü çok az şehrin giriş ve çıkışlarını agaçlandırmanız gerekmektedir. ayrıca çalışmalarınız çok başarılı.

Ali Osman
08.12.2020 13:15:45

Sayın Başkan bu saygılar sitesiyle eski sakarya ilkokulu arasındaki yol şimdiki gibi çift şerit olarak kalsa trafik için çok daha iyi olur diye düşünüyorum.

Orkan
11.11.2020 08:41:31

Üniversitelerde, profesör ve doçent kadrolarında bulunanlar daimi statüde çalışmaktadırlar. Doktor öğretim üyesi, öğretim görevlisi, araştırma görevlisi kadrosunda çalışanlar ise birkaç yıllık yenilen atamalarla geçici statüde çalışmaktadırlar. Doktor öğretim üyeleri, üniversitelerin atama ve yeniden atanma kriterlerine göre puanlama esasına göre, şartları sağladıkları takdirde tekrar atanabilmektedirler. Yozgat Bozok Üniversitesinin Akademik Yükseltilme ve Atanma Yönergesi en son 2018 yılında YÖK genel kurulunda kabul edilerek güncellenmiştir. 2020 yılı ekim ayında Bozok üniversitesi Rektörlüğü, kimin, kimlerin veya hangi komisyon tarafından hazırlandığı bilinmeyen yeni bir yönerge taslağını fakülte ve yüksekokullara göndererek ilgili birimlerden taslak hakkında görüş istemiştir. 2018 yılında yeni çıkarılan yönerge henüz tam yürürlüğe girmeden ve sonuçları gözlenmeden yeni bir yönerge çıkarma girişimi akademisyenlerin kafasını karıştırmaktadır. Yeni yönerge incelendiğinde atanma kriterlerinin son derece ağırlaştırıldığı, Yozgat Bozok Üniversitesinden daha önce kurulmuş ve Türkiye’nin önde gelen birçok üniversitesinde öğretim üyesi olabilmek için aranmayan şartlar, Yozgat Bozok Üniversitesinde öğretim üyelerinden istenmektedir. Ağırlaştırılmış bu şartlar Akademisyenleri bilimsel çalışma yapmaya yönlendirme ve Üniversitenin standartlarını yükseltmeyi amaçlar gibi görünse de mevcut çalışan yaklaşık 250 doktor öğretim üyesinden büyük bir kısmının yönerge çıkarılması halinde tasfiye edilmesi, doçentlerin ise profesörlüğe yükselememesi anlamına gelmektedir. Örneğin Yüksek Öğretim Kurulu tarafından Doçent ünvanı verilen bir akademisyen Yozgat Bozok Üniversitesinde çıkarılması planlanan yönergeye göre Doçent olarak atanamayacaktır. İlginç olan Şu an Bozok Üniversitesinde mevcut çalışan Profesör ve Doçentlerden birçoğunun bile yeni çıkarılacak kriterleri sağlayamadığı, bazı profesörlerin kriterler kendilerine uygulansa tekrar doktor öğretim üyesi olarak bile atanamayacağı gerçeğidir. Fakat Profesör ve Doçent olanlara bu uygulama yapılmayacağı için onlar bu konuyu dikkate almamaktadırlar. Profesörlüğü yaklaşmış bir doçentin yeni kriterlere göre çok sayıda yeni bilimsel yayın yapması gereklidir. Bilimsel bir yayının kabul görmesi ve yayınlanma süresi bir yıldan fazla sürmektedir. Bunlar dikkate alındığında yeni yönergeye göre Bozok ta çalışan öğretim üyelerinin önü kesilmek istenmektedir. Kadro yetersizlikleri nedeniyle aşırı ders yükü altındaki akademisyenler, yayına zaman ayırmadıkları süreçlerde yönetim tarafından ağır eleştirilere maruz kalmaktadırlar. Geçtiğimiz günlerde Üniversite yönetimi, fakülte dekanlarını toplayarak yeni yönergeyi çıkarmak için çalışma başlatmıştır. Tamamı Profesör olan dekanların bazıları çıkarılmak istenen yeni kriterlerdeki şartları sağlayamadığı halde kendilerine zarar vermeyecek bir uygulama ya olur verme veya görüş bildirme gayretleri de dikkate edilmesi gereken ayrı bir husustur. Sonuç olarak geçmiş dönemlerde bazı kurumlarda bazı çevreler tarafından çalışanlar üzerinde gelişim ve kurumsal ilerleme adı altında uygulanan baskı ve mobing Yozgat Bozok Üniversitesinde uygulamaya konulmaya çalışılmaktadır. Tamamen iyi niyetten uzak bu yönergenin yürürlüğe girmesi durumunda yaklaşık 250 doktor öğretim üyesi ve 70 doçentin akademik hayatı ve geleceği risk altındadır. Yılların emeğiyle toplanan bu akademisyenler Yozgat’tan ayrılmak zorunda kalacaklardır. Yüksek Öğretim Kurumunun Üniversitelere tahsis ettiği kadro sayısı her geçen yıl kısıtlanmaktadır. Rakamlar yaklaşık olarak ifade edilirse 2019 yılında Yozgat Bozok Üniversitesine 150 öğretim üyesi kadrosu tahsis eden YÖK, 2020 yolunda yaklaşık 40 kadro tahsis etmiştir. Farklı üniversitelerden çeşitli görevlendirmelerle yönetime gelip birkaç yıl içerisinde tekrar kendi üniversitesindeki odasına dönecek olanların, yıllarca Yozgat Bozok Üniversitesine hizmet etmiş akademisyenlerin geleceğini tepeden inme, keskin ve dayatmacı kurallarla yok etmeye çalışmanın bilime ne katkı sağlayacağı tartışılır durumdadır. Yönetimin bu çalışmasının Sayın Vekillerimiz ve Belediye Başkanımız tarafından mercek altına alınmasını, Sayın Rektörün, çeşitli komplo teorileri üretmeden herkesi ikna edecek makul ve mantıklı bir açıklama yapmasını temenni ediyorum.

Celalettin Köseoğlu
24.10.2020 20:37:31

Sayın Başkanım Şehir Hastanesi tarafında bir inşaat firması asfaltı kesip hat çekiyor. Belediye olarak buraya neden müdahale edilmedi? Yoksa evladınız diye mi ?

Gökhan t
10.10.2020 08:15:31

Sayın başkanım Yozgat büyük camii çevresinde çevre düzenleme yaptığınız için öncelikle teşekkür ediyorum büyük camii kenarındaki tuvaleti yıktınız belediye hal iş merkezi nde üç katlı binanın iki tuvaleti çalışmıyor bir aydır yapılacak taban kattaki tuvalet kokudan girilmiyor bu Pandemi sürecinde maske mesafe temizlik kurallarına Uyulması konusunda çağrı yapılıyor koskoca Yozgat ilinin merkezinde tuvalet bulunmamaktadır şu anda esnaf mağdurdurHalk mağdurdur cuma günü abdest alınacak yer bulunamadı Yozgatta bunun vebali büyüktür bir vatandaş olarak uyarıyorum bir an önce çözüme kavuşturulması için gerekli tedbirlerin alınmasını rica ediyorum iyi günler diliyorum sayın başkanım

Ali
22.09.2020 18:00:25

Sayın Başkan Yozgat ismi ile taçlandırılan testi kebabının (66YOZGAT) simgesini şehir girişinde uygun bir yere koymanız ricamız olur. selam ve saygılar başarılar dileriz.

Ergün Yıldırım
24.08.2020 15:23:55

Sn. Başkanım bir seçmen olarak otogar ve yozgat şehir stadının şehrin içerisinden kaldırılıp şehrin dışına mesela Yozgatın giriş tarafına (Ankara yönü) taşınsa, Otogar ve Stadın yerine de güzel ve gösterişli bir meydan yapılsa olmaz mı? İnanın üniversite öğrencileri içinde farklı bir ortam olur. En istenmeyen Üniversiteler arasında Yozgat Bozok üniversitesi 7.sırada, öğrenciler için İstanbuldaki İSFANBUL gibi bir eğlence merkezi yapılmalı. Saygılarımla,

Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
hava durumu
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ