SEÇMENLERİNDEN YOZGAT BELEDİYE BAŞKANINA
SEÇMENLERİNDEN YOZGAT BELEDİYE BAŞKANINA // GELEN MESAJLAR
Ali
22.09.2020 18:00:25

Sayın Başkan Yozgat ismi ile taçlandırılan testi kebabının (66YOZGAT) simgesini şehir girişinde uygun bir yere koymanız ricamız olur. selam ve saygılar başarılar dileriz.

Ergün Yıldırım
24.08.2020 15:23:55

Sn. Başkanım bir seçmen olarak otogar ve yozgat şehir stadının şehrin içerisinden kaldırılıp şehrin dışına mesela Yozgatın giriş tarafına (Ankara yönü) taşınsa, Otogar ve Stadın yerine de güzel ve gösterişli bir meydan yapılsa olmaz mı? İnanın üniversite öğrencileri içinde farklı bir ortam olur. En istenmeyen Üniversiteler arasında Yozgat Bozok üniversitesi 7.sırada, öğrenciler için İstanbuldaki İSFANBUL gibi bir eğlence merkezi yapılmalı. Saygılarımla,

osman
05.08.2020 10:52:04

sayın başkanım yol yama çalışmaları güzel oldu top mezarlığından alaya doğru giderken mezarlıktan 20 metre ilerde iki evin arasındaki yol çok bozuk o istikametteki her yer yapılmış orası hep es geçiliyor eğer oradan bir yetkili geçerse oranın ne kadar bozuk olduğunu görecektir.saygılar

Ali Osman
01.08.2020 13:36:35

Sayın başkan Ahmet Efendi cami karşısı daki park çok pis aylardır temizlenmiyor. Temixlenip 3 veya 4 tane de bank konsa çok güzel olur siz ne dersiniz.

ABDULLAH
01.07.2020 15:50:44

Daha öncede dönemde sizin döneminizin başında da Yozgatın en önemli ihtiyacının yozgata 14 katlı binaya su sıkabilecek bir itfayiya aracının alınması gerektiği söylendi. Ama malasef bu zamana kadar bu işi kimse önemsemedi son yangından ders alarak bu işin bir an önce çözülmesi için gereğinin yapılmasını arz ederim.

Ali Osman
23.06.2020 06:01:33

Sayın Başkan dün yağan doludan dolayı şehrimizde su basmaları oldu bunu önlemek için benim acizane önerim üstü kapanan eski özün belli aralıklarla belli büyüklüklerde suyun akacağı yerler açılsa sular ordan öze aksa bu kadar şehrimizde sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Ben eski sıra söğütlerde ve terminalin karşısındaki köprünün orda bu deliklerin olduğunu hatırlıyorum.Bundan sonra iklimler değişti yılda 2 kez bu afet olacak bu özden başka suyun gideceği başka yer yok bu fikrim değerlendirilmeli diye düşünüyorum.

Kadir
16.06.2020 20:49:47

Hasan dağ kardeşim. Kazım beyin dili yok mu ?ya da onun vekili misin? Kazım arslanla nasıl alakası yok. Millet sosyal medyada veryansın etti. Belediyede düşük maaşla zengin olanlar var diye. Kazım arslan hangi olayı soruşturdu? Alakası olup olmadığı yakında çıkar fazla şey söylemeye de gerek yok aslında. Celal Başkan helal sana.Takke düştü kel göründü.

hasan dağ
14.06.2020 17:50:12

Burda Kazım arslanı suçlayanlar şunları bilsinler. Çalışanların birazı yusuf başer birazı da akp il teşkilatında olanlardır. bir iki tanesi kazım arslan döneminde işe başlayanlar zaten onlar dışarıda çıktı içeride yatanlarla kazım arslanın hiç bir alakası yok bilip bilmeden atlamayın

Emre uslu
12.06.2020 00:23:10

Allah’ın adaleti şaşmaz, mersedescilerden ağlarken audiciler gülecekmi ?

DEVLET
11.06.2020 07:13:01

Devlet bazen ölü taklidi yapar zannedersin ki devlet çöktü. Şımardıkça şımarırsın, sonra üzerine bir ağırlık çöker. Yazılanlar çizilenler, bulunamaz sananlar bir gün ansızın anlarlar.

Yozgat'ta Günün Haberleri
YOZGAT'TA 5 GÜNLÜK HAVA DURUMU
hava durumu
YOZGAT İÇİN GÜNÜN NAMAZ VAKİTLERİ