MHP Yozgat Milletvekili Ethem SEDEF
MHP Yozgat Milletvekili Ethem SEDEF // GELEN MESAJLAR
Şevket
27.06.2020 08:13:51

Artık kendi tabanınızın gelecegini bekasını da düşünün lütfen.

çağatay
31.05.2020 20:00:22

iktidarı destekliyorsunuz.hem de tam destek veriyorsunuz.destek vereceğinize iktidara ortak olsanız olmaz mı.mhpli bizim işsizlerimiz iş bulsa,bizim arkadaşlarımız iktidarların çeşitli kademelerine gelse olmaz mı.ne zamana kadar iktidarın fahri destekcisi olacaksınız sayın vekilim..

Çağatay
17.03.2020 08:35:40

sayın vekilim,bizim partinin kulislerinde il başkanını değiştireceğiniz söyleniyor.halbuki şimdiki il başkanı ferhat beyden memnunuz.il başkanını değiştireceğinize ,teşkilatı kuvvetlendirseniz daha iyi olur diye düşünüyoruz.

Muhsin
03.03.2020 05:31:09

sayın vekilim milli savunma bakanından yozgata jandarma alayını talep etmiştiniz.Bu hususta bi gelişme var mı ?

yozgatlı
12.12.2019 10:52:51

Çankırıda ki Yozgatlı brokrata sahip çıkın ve 2 satırda vekile kelam edin lütfen.....

Mustafa Topaloğlu