CHP Yozgat Milletvekili Ali KEVEN
CHP Yozgat Milletvekili Ali KEVEN // GELEN MESAJLAR
Hüsnü Baran
11.04.2020 07:44:03

Sayın vekil esnafa verilen krediler esnafa yetmiyor geçinemiyor diyorsunuz. dogru ancak bu necip milletin bu yüce gönüllü hükümeti şu zor günlerde bunu yaptıgı halde sıkıntı var zorluk var kabul. Bir ricam var sizden. cesaretini topla ve partiyin en yetkililerine sor seçimlerde hiç işten çıkarılmayacagına dair söz verdiği halde CHP belediyeleri tarafından işten çıkarılan o garıban işciler ne yapıyor nasıl geçiniyor lar hiç merak ettinizmi. Yoksa sizi ilgilendirmiyor. Veya yaptırılacak o ucube heykellere paramı lazım. Yoksa yeni yapılan Şehir Hastahanelerine yol mu yapacaklar. İsterseniz birazda bunlara mesai harcayın sayın Vekil.

Cahit
17.03.2020 07:32:22

Vatandaş olarak taleplerimize karşı duyarlılığınız sebebiyle size teşekkür ediyorum.ileride chp iktidar olduğunda da bizlere aynı ilgiyi göstermenizi temenni ediyorum.saygılar.

tanju
06.03.2020 16:31:04

siz yozgatın sıkıntılarını anlatıyor,mecliste dile getiriyor.sıkı bi şekilde takip ediyorsunuz ama iktidar kaale almıyor.Buna rağmen istikametin doğru ..Netice alınmasa bile vatandaş olarak bizler sayende çok şeyi öğreniyoruz.sağolun

Ali
03.03.2020 06:33:39

Ali bey,yozgatın dertlerini her gün anlatıp bizleri aydınlattığın için size çok teşekkür ediyorum:kusara bakmasınlar ama diğerleri galiba uyuyorlar..

Mustafa Topaloğlu
22.11.2019 15:27:47

Sayın vekilim, <br />Ben Mustafa Topaloğlu. Emekli öğretmenim. Boğazlıyan Oğulcuk köyündenim. Sizi köyümüzle ilgili çok önemli bir meselenin çözümünde yardımcı olmanız için rahatsız ediyorum. Bizim Oğulcuk Köyü İlkokulu’nun bahçesi mezarlık yapılacak. Halbuki okul bahçesinin batısında uygun yer var. Bahçenin dışındaki bu alan değerlendirilebilir. Sadece bir çevre duvarı yapılırsa bu alan mezarlık için çok uygundur. <br />Okul bahçesi ağaçlandırılıp düzenlenirse Oğulcuk için bir yaşama alanı, bir millet bahçesi olur. Ama okulun bahçesi mezarlık yapılırsa bir felaket olur. Oğulcuk için bir kara lekedir bu. <br />Sayın vekilim, <br /> Oğulcuk Köyü İlkokulu 1944’te eğitim-öğretime açıldı. Başta Ak Parti kurucu üyesi, emekli vali ve eski Ankara milletvekili Nurdoğan Topaloğlu olmak üzere sayısız öğrenci yetiştirdi. Köyümüzün son 80 yılına tanıklık etti. Taşımalı eğitim nedeniyle okul kapanınca okul bahçesi ve binası, öğretmen lojmanı kaderine terk edildi. Bakımsızlıktan viran oldu. <br />Lütfen bize yardımcı olunuz. Okul bahçesini mezarlık olmaktan kurtaralım. Okul bahçesinin batı tarafındaki boş alan mezarlık olsun. Okul bahçesini ağaçlandıralım. İçindeki binaları tamir edip köyün kültürel değerlerini burada sergileyelim. Buralar oyun parkıyla yeşil alanlarıyla bir yaşama alanı olsun. <br />Selam ve saygılarımla… <br />Mustafa Topaloğlu <br />Tel: 0505 7399029 <br /> <br /> <br />

Mustafa ÖZBEK
15.11.2019 15:00:25

Sayın Vekilim Yozgat'ın uyuyan hücrelerini uyandırıyorsunuz, sizi canı gönülden tebrik ediyorum.İşiniz zor ama zoru başarıyorsunuz imkansız ise zaman alıyor her şeye rağmen!!!!!!!

ABDULLAH
10.11.2019 18:27:40

Vefayı sende görmek ne güzel sayın vekil.Her toplumsal olayda sen varsın kimsenin kimliğine kimsenin inancına ,inanışına ,fikrine partisine bakmadan her yerdesin helal olsun sana değerin her geçen gün daha da artar oldu.

Ebubekir bilir
06.10.2019 02:07:10

Sayın vekilim yeni ceza evi yolu yapılıyor fakat kışın cetin derede virajlarda sıkıntı yaşıyoruz. <br />Önce virajlar kalkacak düz bağlanacak yol dediler sevindik şimdi diyorlar ki yol eski yerinden olacak o virajda her yıl onlarca kişi kaza yapıyor neden viraj kaldırılıp yol düzeltilmiyor diye sorduğumuzda karayolları müdürü değişmiş gelen müdür olmaz demiş önceki olur dedi bu olmaz diyor sayın vekilim bir el atın

yeşim